wtorek, 10 września 2019

Dwa "autobusy" i kombi na trasy :)

Dzis kolejne samochody, mam nadzieje ze beda dugo i bezawaryjnie sluzyc nowym wlascicielom.
Bardzo dziekuje za zaufanie i zycze bezawaryjnej jazdy.


1. Ford S-max II, 2.0tdci Titanium, 2015 przebieg: 63.000km

















Samochod kupiony w ASO, bezwypadkowy, serwisowany na bieżąco.
7 miejsc, Dynamic LED, Sync 2, hak, elektryczna klapa, keyless, tempomat, itd..
Cena kupna: 19.800€


2. Ford Mondeo Trend, 2.0tdci 2011, przebieg 188.000km

















Kupiony od prywatnej osoby, bezwypadkowy/nielakierowany, nowy TÜV, serwisowany.
Niby Trend, ale jak wyposazony:  Blis, tempomat, nawigacja NX, grzane fotele, asystent pasa ruchu i wiele innych..
Cena kupna: 6200€



3. Ford Galaxy 2.0tdci Champions Edition, 2012 przebieg 178.000km

















Kupiony w ASO, bezwypadkowy/nielakierowany, serwis na biezaco, nowy TÜV.
Wyposazeniowo min.: 7 miejsc, czujniki parkowania, tempomat, nawigacja, grzana szyba przod oraz fotele..
Cena kupna: 8990€

wtorek, 13 sierpnia 2019

Wracamy do pracy..

Witam, od dzis jestem juz normalnie dostepny wiec mozna smialo pisac i dzwonic.

Baterie naladowane i w sumie juz nie moge sie doczekac kolejnych inspekcji.

piątek, 26 lipca 2019

Urlop..



Witam, od dzis w sumie do 11 sierpnia bede niedostepny, przynjamniej na tyle ze nie bede w stanie jechac na inspekcje itd..
Zycze wszystkim jak i sobie udanego odpoczynku :)

wtorek, 16 lipca 2019

Ostatki przed zasluzonym urlopem!


1. Ford Mondeo Titanium 2013 przebieg 193.000km 2.0tdci

















  • 2 reka
  • serwis ASO do konca
  • bezwypadkowy
  • komplet kol
  • bardzo zadbany!
  • nawigacja, grzane fotele, tempomat itd..

2. Ford S-max Titanium 2016 przebieg 120.00km 2.0tdci biturbo.
















  • 1 wlasiciciel
  • bezwypadkowy, serwis ASO
  • powershift
  • Dynamic LED, nawigacja, dach panoramiczny itd..

3. Ford Smax 2013 przebieg 124.000km 2.0tdci














    

  •  jeden wlasciciel
  • bezwypadkowy, serwis ASO
  • powershift, nawigacja, tempomat itd..

4. Ford Mondeo Tiatnium 2015 przebieg 190.000km 2.0tdci


















  • 1 wlasiciciel
  • serwis ASO, bezwypadkowy
  • Dynamic LED, elektryczna klapa, nawigacja, tempomat itd..
Wszytkim nowym wlascicielom gratuluje i zycze bezawaryjnej jazdy :)

środa, 26 czerwca 2019

Bialy jest modny 2x S-max i C-max

Dlugo nic nie pisalem, ale nie bardzo byl czas.
Dzis w skrocie prezentuje samochody ktore juz do PL dotarly.
Gratuluje nowym wlascicielom i pozdrawiam :)

1. Titanium 2013, przebieg 132.500km 2.0tdci powershift
wyposazenie min: bi xenon, tempomat ACC, keyless Go


















2.Titanium, 7 miejsc, 2012, przebieg 168.000km, 2.0tdci
wyposazenie min. nawigacja NX, tempomat, grzane fotele itd.

















3. Titanium S, 7 miejsc, 2012, przebieg 176.000km, 2.2tdci durashift!
wyposazenie min. dach panoramiczny, nawigacja NX, kamera cofania itd.


czwartek, 13 czerwca 2019

S-max Titanium S..

Witam, mam do zaoferowania samochód.
Titanium S, produkcja 08.12.2010 pelen polift.
Przebieg 214.00km, 2.0tdci 163KM, automat.














Wyposazenie:
  • bi xenon
  • alcantara
  • dach panorama
  • powershift
  • tempomat ACC
  • 5 foteli /homologacja 7
  • Blis
  • zawieszenie IVDC
  • grzane i wentylowane fotele
  • grzana szyba przednia
  • felgi 18 cali
  • kola zimowe
  • wymieniony rozrzad
  • itd...
Cena 10.000€ byc moze do negocjacji po ogledzinach..
Dla zainteresowanych numer VIN.

wtorek, 28 maja 2019

Mondeo Titanium X

















Ford Mondeo Titanium X 2.0tdci 180KM, przebieg 132.000km
Samochod bezwypadkowy, serwisowany do konca w ASO.
  • dynamic LED
  • nawigacja
  • kamera cofania
  • powershift
  • asystent pasa
  • Blis
  • alcantara
  • itd..
Auto szczesliwie dotarlu juz do PL, nowemu nabywcy gratuluje i zycze przyjemonsci z uzytkowania.

wtorek, 21 maja 2019

S-max Titanium 2016

Przedstawiam jeden z ostatnio sprawdzanych i praktycznie juz kupionych samochodow, poniewaz odbior jutro!













S-max 2.0tdci 150KM Titanium 2016, przebieg 113.00km
  • jeden wlasciciel
  • bezwypadkowy/nielakierowany
  • serwis ASO do konca
  • Dynamic LED
  • powershift
  • nawigacja Sync 2
  • kamery przednia i tylna
  • el. klapa bagaznika
  • keyless
  • tempomat
  • i wiele wiecej..
Jak wspomniałem wczesniej odbierany bedzie jutro i od razu czeka go podroz ponad 1000km.
Nowemu wlascicielowi juz teraz gratuluje i zycze bezproblemowej eksploatacji.

sobota, 4 maja 2019

Rodzinne kombi w tdci..

 



















Przedstawiam ostatni zakup, calkiem swiezy bo dzisiejszy :)

Ford Focus 2.0tdci 150KM, Titanium, przebieg 91.000km, 2015 rocznik.
Samochod bezwypadkowy z pierwszej reki i ksiazka serwisowa prowadzona do konca w ASO.
Wyposazenie min. nawigacja, kamera cofania, automat parkowania, grzane fotele, tempomat i wiele naprawde wiele innych..
Dodatkowo swiezy TÜV i kola zimowe.
Pozdrawiam serdecznie Henryka i zycze bezproblemowej eksploatacji.

czwartek, 18 kwietnia 2019

Rodzinny automat i benzyna dla studentow.

















Smax Titanium 2.0tdci 240.000km 2009 rocznik.
Samochod bezwypadkowy, serwisowany do konca.
Wymieniony rozrzad, komplet kol lato/zima.
Wyposazenie min: webasto, skrzynia automat AWF21, grzane fotele, tempomat, czujniki parkowania, nawigacja..
Gratulacje i bezawaryjnosci.


















Ford Fiesta Titanium 1.4 110.000km 2011 rocznik
Samochod z drugiej reki, serwisowany do konca, bezwypadkowy.
Wymieniony rozrzad, komplet kol.
Wyposazenie min: klimatronik, grzana szyba przod, grzane fotele, bluetooth, czujniki parkowania..
Rowniez gratuluje i pozdrawiam.