środa, 7 listopada 2018

Przedliftowy autobusik..

Wiem, ze moze to juz nudne sie robic, ale znow prezentuje S-maxa :)
Popularnosc tego modelu jest niesamowita, ale nic w tym dziwnego bo to kawal dobrego auta.
Przyznaje, ze sam posiadam ten model i jestem zadowolony.

  • 2.0tdci 140KM
  • 2008
  • 180kkm przebiegu
  • drugi wlasciciel
  • bezwypadkowy
  • przeglad 11/2019
  • klimatyzacja 
  • tempomat
  • grzane fotele
  • grzana szyba przod
  • nawigacja FX
  • itd.. 


















Auto jeszcze czeka na odbior, ale to juz tylko kilka dni..
pozdrawiam Slawek

wtorek, 30 października 2018

Titanium S...

S-max Titanium S

















Auto kupione juz jakis czas temu, bardzo fajne wyposazenie i stan ogolny.
Kupiony z prywatnych rak.

  • 2014 rocznik
  • 130kkm przebiegu
  • 2.0tdci
  • serwis ASO do konca
  • bezwypadkowy
  • powershift
  • alcantara
  • bi-xenon
  • nawigacja
  • BLIS
  • komplet kol lato/zima 18 cali
  • i wiele innych 
Pozdrowienia dla nowego wlasciciela i do zobaczenia byc moze :)


piątek, 19 października 2018

Tym razem auto dla ludu.

Kolejnym samochodem ktory mialem przyjemnosc sprawdzic i pomoc w kupnie byl Volkswagen Touran 1.6tdi Trendline rocznik 2012.

















  • serwis ASO
  • przebieg 140kkm
  • bezwypadkowy
  • tempomat
  • nawigacja
  • czujniki parkowania
  • klimatyzacja
  • hak zdejmowalny
  • komplet kol lato/zima
  • TÜV do 2020
  • itd.
Auto wybrane przypadkowo, bo wczesniej "uciekl" inny egzemplarz, ale mozna napisac ze nawet dobrze, bo temu tez niczego nie brakuje.
Z tego co wiem juz zameldowany i porusza sie po drogach Dolnego Slaska.
Pozdrawiam i zycze bezawaryjnosci.

poniedziałek, 8 października 2018

Mondeo w skórze..

















Dzis prezentuje Mondeo IV 2.0tdci Titanium 163KM
Samochod juz szczesliwe dotarl do Polski i ruszyla machina z zameldowaniem auta.
  • druga reka
  • 2012 rocznik
  • kupiony w ASO
  • serwisowany
  • bezwypadkowy
  • 132.000km
  • bi-xenon
  • nawigacja
  • skorzana tapicerka
  • szyberdach
  • tempomat
  • czujniki parkowania
  • i wiele innych.. 
Pozdrowienia dla nowego wlasciciela i niech sie sprawuje..
Cenowo wyszedl mniej niz 11k€ i wiecej niz 9k€ ;)
To specjalnie dla tych ktorzy chca sie "jakos" orientowac na co ich stac.

czwartek, 27 września 2018

Ford Mondeo mkV...

Pierwsze egzemplarze poleasingowe nowego Mondeo trafiaja do PL.
Tym razem prezentuje Mondeo Kombi Trend 2.0tdci 150KM


















  • kupiony w ASO
  • 2014r.
  • 1 wlasciciel
  • bezwypadkowy
  • serwisowany do konca
  • komplet kol
  • czujniki parkowania + automat
  • nawigacja
  • grzane fotele
  • tempomat
  • gwarancja 12 miesiecy
  • przebieg 150kkm
  • itd.
Kupiony dwa tygodnie temu, juz porusza sie po polskich drogach.
W miedzyczasie wyszla awaria klimatyzacji ale dzieki gwarancji zostanie to naprawione.
Pozdrawiam nowego wlasciciela i zycze bezawaryjnego uzytkowania.

środa, 5 września 2018

S-maxy gora..

Przedestawiam kolejne samochody ktore juz dotarly do Polski lub dopiero pojada..
Tak sie zlozylo, ze ostatnimi czasy jest boom na S-maxa, w sumie slusznie bo to jedyne takie auto w tej kategorii. Praktycznie bez konkurencji.

1. Ford S-max Titanium 2013 2.0tdci















  • 7 miejsc
  • komplet kol
  • serwis ASO do konca
  • bezwypadkowy
  • bardzo bogato wyposazony
  • 1 reka
  • przebieg 84.000km


2. Ford S-max Tiatnium 2008 2.0tdci
















  • 7 miejsc
  • komplet kol
  • serwis  do konca
  • bezwypadkowy
  • bardzo bogato wyposazony
  • 2 reka
  • przebieg 202.000km


3. Ford S-max Titanium 2011 2.0tdci 















 
  • 7 miejsc
  • serwis do konca
  • bezwypadkowy
  • bardzo bogato wyposazony
  • 1 reka
  • przebieg 105.000km

Nowym wlascicielom gratuluje i zycze bezawaryjnej jazdy :)

sobota, 25 sierpnia 2018

Nowe auta..















W zakladce "Propozycje samochodow" dodalem dzis kilka nowych samochodow!
Juz niedlugo pokaze  rowniez kolejne samochody ktore juz trafily do PL
Pozdrawiam i milego weekendu :)