A wiec:
- kontakt , tel. mailowy, whatsapp, gg wyjasnienie czego szukacie jaki jest budzet, ja wysylam swoje dane w formie pdf.
- Wyszukuje auta i proponuje je wstepnie do obejrzenia i ewentualnej akceptacji
- po wybraniu danego egzemplarza, kontaktuje sie ze sprzedawca, prosze o VIN i krotki opis samochodu.
- Sprawdzam samochod w bazach Forda, jesli wszystko wstepnie wyglada ok, wysylam info ze auto warte zainteresowania.
- Jesli jest decyzja jade na inspekcje auta (lakier, diagnostyka, papiery, jazda probna)
- Kontaktujemy sie i opiniuje wybrany egzmeplarz (tutaj moge tez juz rezerwowac auto)
- Po rezerwacji auta ustalamy termin odbioru, informuje sprzedawce o terminie.
- Przyjazd do Niemiec (samolot, auto, autobus) odbieram Ciebie/Was i udajemy sie do miejsca postoju samochodu.
- Placimy, odbieramy dokumenty i udajemy sie do urzedu komunikacji zameldowac auto (tutaj mozliwe jest tez przygotowanie tablic wczesniej)
- Powrot do samochodu, pokazuje ktore dokumenty trzeba tlumaczyc, wyjasniam ewentualnie sterowanie systemami auta.
- Zegnamy sie i zjazd do Polski.
To tak w skrocie, oczywiscie na miejscu jest mozliwosc sprawdzenia sobie samochodu jeszcze w spokoju, sprzet mam zawsze ze soba.
Niektorzy decyduja sie rowniez na modyfikacje typu: aktualizacja nawigacji, modyfikacja Convers+, podniesienie mocy silnika, nalezy wtedy pamietac ze to chwile trwa (ok. 1h)
Jest rowniez mozliwosc zalatwienia tablic zjazdowych przed przyjazdem, oszczedzamy w ten sposob czas i niejednokrotnie pieniadze.
Mam nadzieje, ze ten wpis pomoze niektorym w podjeciu decyzji o wspolpracy, ktora oczywiscie opiera sie w duzej mierze na zaufaniu :)
Pantera zarejestrowana i już pomyka po drogach Podbeskidzia ;)
OdpowiedzUsuńJeszcze raz dzięki!
Pozdrawiam Janusz