środa, 14 listopada 2018

Kupno auta, jak to zrobic..














Witam, w zwiazku z tym ze dostaje ostatnio bardzo wiele zapytan o pomoc postanowilem cos naskrobac, zeby wyjasnic co niektorym jak w ogole podejsc do tematu kupna samochodu w Niemczech.

Przede wszystkim zaczynamy od wyboru modelu oraz ustalenia budzetu!
Co i ile kosztuje mozecie latwo sprawdzic na stronach typu www.mobile.de www.autoscout24.de

Mysle, ze wiecej portali nie potrzeba zeby zobrazować  sobie jak wygladaja ceny..
Dodatkowo warto zajrzec na www.obliczauto.pl 
Po wpisaniu kilku liczb kalkulator obliczy wam kompletna kwote za auto razem z wszystkimi oplatami.

Gdy juz wszystko bedzie policzone mozna zaczac szukanie.
Ja tez prosze zawsze o podanie budzetu, niestety czesto zdarzaja sie osoby ktore mimo braku pieniedzy chca kupic ten wymarzony samochod..

Napisze od razu i mam nadzieje, ze nie bede musial powtarzac! Ja nie jestem magikiem, celebryta z Youtuba, handlarzem dobroczynca itd..
Nie szukam aut zeby zarobic, a na pewno nie mam cisnienia na szukanie byle jakiego gruzu, byle klient przyjechal i kupil!

Jesli dobrze wiesz, ze nie masz pieniedzy na dany model/wyposazenie to zbieraj, pracuj i odkladaj!
Lepiej poczekac niz wydac kazdy grosz na niepewny egzemplarz.
Pisanie lub dzwonienie do mnie w takim wypadku nie ma najmniejszego sensu, bo i tak odmowie.

Zasada jest prosta, dobre auto kosztuje dobre pieniadze, nie inaczej.

Na dzis koncze te wypociny, ale CDN.. 

Oczywiscie pozdrawiam wszystkich - Slawek

1 komentarz: