środa, 26 czerwca 2019

Bialy jest modny 2x S-max i C-max

Dlugo nic nie pisalem, ale nie bardzo byl czas.
Dzis w skrocie prezentuje samochody ktore juz do PL dotarly.
Gratuluje nowym wlascicielom i pozdrawiam :)

1. Titanium 2013, przebieg 132.500km 2.0tdci powershift
wyposazenie min: bi xenon, tempomat ACC, keyless Go


















2.Titanium, 7 miejsc, 2012, przebieg 168.000km, 2.0tdci
wyposazenie min. nawigacja NX, tempomat, grzane fotele itd.

















3. Titanium S, 7 miejsc, 2012, przebieg 176.000km, 2.2tdci durashift!
wyposazenie min. dach panoramiczny, nawigacja NX, kamera cofania itd.


2 komentarze:

  1. W jakich cenach takie s-maxy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bialy c max to mój. Sławek mi pomógł już z 5 samochodem, zawsze wszystko odbywalo sie szybko i sprawnie.Tym razem samochód sam przyjechał pod moje drzwi, wszystko załatwiane zdalnie. Mega zadowolony jestem a jeszcze bardziej moja żona bo to był dla niej samochód. L

    OdpowiedzUsuń