wtorek, 16 lipca 2019

Ostatki przed zasluzonym urlopem!


1. Ford Mondeo Titanium 2013 przebieg 193.000km 2.0tdci

















  • 2 reka
  • serwis ASO do konca
  • bezwypadkowy
  • komplet kol
  • bardzo zadbany!
  • nawigacja, grzane fotele, tempomat itd..

2. Ford S-max Titanium 2016 przebieg 120.00km 2.0tdci biturbo.
















  • 1 wlasiciciel
  • bezwypadkowy, serwis ASO
  • powershift
  • Dynamic LED, nawigacja, dach panoramiczny itd..

3. Ford Smax 2013 przebieg 124.000km 2.0tdci














    

  •  jeden wlasciciel
  • bezwypadkowy, serwis ASO
  • powershift, nawigacja, tempomat itd..

4. Ford Mondeo Tiatnium 2015 przebieg 190.000km 2.0tdci


















  • 1 wlasiciciel
  • serwis ASO, bezwypadkowy
  • Dynamic LED, elektryczna klapa, nawigacja, tempomat itd..
Wszytkim nowym wlascicielom gratuluje i zycze bezawaryjnej jazdy :)

1 komentarz:

  1. Ten Mondeo z pkt 1 to moje. Potwierdzam to co Sławek napisał pod obrazkiem. Auto bardzo ładnie utrzymane i uszanowane. W środku nie palone. Fajne wyposażenie (więcej niż moje, może skromne, wymagania :-)

    Potwierdzam też wszystkie komenatrze o Sławku - na prawde bardzo miły, sympatyczny człowiek i wielki fachowiec :-)

    A jaka była moja historia? :-)
    Otóż znalazłem namiar na Sławka na forum Forda. W maju dojrzałem do kupna autka :-) Wieczorem wysłałem maila z moimi wymaganiami, rano juz miałem pierwsze typy :-). Po doprecyzowaniu budżetu kolejne propozycje. Pierwszy typ to Focus. Były dwa fajne - zdedydowałem się na inspekcje. Sławek pojechał, obejrzał ale okazało się że sprzedający nie opisał że przednia szyba ma rysę/pęknięcie. Tu pierwszy z wielu plusów dla Sławka :-) bo ja w gorącej wodzie kąpany w pierwszej chwili już bym to auto brał, ale Sławek ostudził emocje "Przemyśl, zastanów się. Dowiedz się czy z taką szybą auto przejdzie przegląd, żeby je zarejestrować." Okazało się że raczej przeglądu mi nie podbiją do tego koszty szyby nie takie małe a sprzedający za bardzo nie chciał zejść z ceną, więc zrezygnowałem. Szukamy dalej. To może Mondeo? może być Mondeo. Ten z obrazka dosyć szybko został znaleziony przez Sławka i potwierdzony że ma wszystkie przeglądy w ASO, że wymieniony rozrząd, fajne wyposażenie. No więc się zdecydowałem. Trochę się przeciągnęło bo się okazało że sprzedający wystawił oferte sprzedaży mimo że jeszcze czekał na odbiór nowego auta a bez nowego tego nie sprzedał bo potrzebował. Sławek był w stałym kontakcie ze sprzedającym. Kilka dni przed finalizacją i przed inspekcją sprzedający informuje że ma problemy z klimą ale że będzie upust. Decyzja - OK "oglądamy". I tu kolejny wielki plus dla Sławka :-) Po inspekcji Sławek dzwoni i mówi "Ja bym Cię do Polski z tą klimą nie puścił. To się może po drodze poważniej popsuć. Facet musi to naprawić przed sprzedażą." Właściciel naprawił w ASO (mam rachunek i nową klimę z gwarancją na dwa lata :-) ). Potem już lot do Dortmudnu, odbiór przez Sławka na lotnisku, podróż do sprzedającego, tam jeszcze Sławek zweryfikował stan klimy. Potem pojeżdzilismy załatwić tablice no i powrót do domu. Po drodze zero problemów z autem jak i mam nadzieję przez kolejnych kilka lat.

    Jeszcze raz polecam każdemu usługi Sławka. Na prawdę warto !! :-)

    OdpowiedzUsuń